שם משתמש   סיסמא

הזמן עכשיו: www.hotel-beitoren.co.il
מס' חדרים במלון: 66 חניה כשרות אינטרנט אלחוטי מיני בר מתקני ספא וספורט בריכה
תיאור המלון
מלון נופש בית אורן נמצא בלב יערות הכרמל, בקיבוץ בית אורן. נופש באווירה כפרית בנוף עוצר נשימה. מלון בית אורן בקיבוץ בית אורן, ניצב בלב שמורת פארק הכרמל " שוויצריה הקטנה " על פסגה מרהיבה בגובה 400 מטר מעל פני הים, טובל בירק וחורשות אורנים , באוויר הרים צלול,צופה לעבר נוף מדהים מהיפים בארץ . מהחדר- נופים רחוקים ואוויר פסגות משכר. בכל קומה בבניין המלון המרכזי - מרפסת משותפת עם תצפית נהדרת אל הנוף. ספא כפרי " רפואה שלימה " רפואה משלימה ועיסויים הוליסטיים, ג'קוזי וסאונה פינית . בעונת הקיץ בריכת שחיה ) לא מקורה ) . טיולי סוסים , טיולי ג'יפים , אופני הרים. מסעדה - קאת באלו . מיקום המלון: נמצא בלב יערות הכרמל, בקיבוץ בית אורן. נסיעה של כ- 15 דקות מחיפה. הגעה מכיוון דרום: ניתן להגיע למלון דרך כביש 4 (חיפה תל אביב הישן) לפנות ימינה בצומת אורן - כביש 721, נוסעים כ 7 ק"מ במעלה הר הכרמל, ולפנות שמאלה לקיבוץ בית אורן. הגעה מכביש החוף כביש 2: פונים ימינה לכיוון עתלית והר הכרמל, ממשיכים בפניה ימינה וישר עד לצומת T עם רמזור , לוקחים בצומת שמאלה לכיוון הר הכרמל ומיד ימינה בצומת אורן כביש 721, נוסעים כ 7 ק"מ במעלה הר הכרמל, ולפנות שמאלה לקיבוץ בית אורן. ניתן להגיע גם מכיוון אוניברסיטת חיפה, לכיוון הכפרים הדרוזים, (לפניהם) בצומת דמון, לפנות ימינה לכביש 721 וימינה לקיבוץ בית אורן. אטרקציות נוספות באזור: יש חוות סוסים בקיבוץ המציעה טיולי רכיבה על סוסים ביער ורכבי שטח. ישנם מסלולי טיולים רבים בחיק הטבע, חניוני מנוחה, שהיה, מצפורים - נחל מערות, חי-בר כרמל, שמורת דור הבונים ועוד..
תיאור החדר
במלון יש 36 חדרים משלושה סוגים: חדרי אירוח רגילים, משודרגים וסוויטות. בכל החדרים מקלחת/אמבטיה ושירותים צמודים , מזגן , מקרר קטן, טלוויזיה מחוברת ללווין וטלפון. בחדרים המשודרגים יש בנוסף גם פינת תה קפה, ומרפסת ישיבה קטנה מחוץ לחדר. בסוויטות יש בנוסף גם פינת ישיבה, פינת תה קפה, וג'קוזי.. קיימת אופציה לחדר משפחתי עם דלת מקשרת.
ישראל בתמונות
ãåå÷à òëùéå çåôùä áéùøàì! ìçöå ìôøèéí.