שם משתמש   סיסמא

הזמן עכשיו: www.amirey-hagalil.com
מס' חדרים במלון: 17 מסעדות חניה כשרות אינטרנט אלחוטי מיני בר מתקני ספא וספורט
תיאור המלון

על הכביש המתפתל בין עכו לצפת, סמוך למושב אמירים , שוכן מלון אמירי הגליל המשקיף אל נוף פותח נשימה מול הכנרת, מצוק הארבל ורמת הגולן.
מלון משפחתי וחמים עם לובי רחב ידיים שבמרכזו עץ זית עתיק יומין, ספא מקצועי המעניק חווית התרגעות לגוף ולנפש, מסעדת שף כשרה ושפע של פעילויות ואטרקציות בסביבתו הקרובה.

תיאור הגעה ומיקום המלון

מצומת גולני נוסעים לצומת קדרים. בצומת קדרים פונים שמאלה ונוסעים 5 דקות עד צומת חנניה. בצומת חנניה פונים ימינה לכיוון צפת. אחרי 5 דקות מצד ימין נמצא מלון אמירי הגליל. שימו לב- אם הגעתם למושב אמירים סימן שחלפתם על פנינו. מפה

תיאור החדר
4 חדרי סוויטה - חדר שינה, חדר אמבטיה,סלון עם פינת ישיבה מסוגננת, ג'קוזי בסלון שפונה לנוף, מטבחון מאובזר עם פינת קפה ותה, מרפסת שפונה לנוף, מזגן, טלוויזיה עם ערוצי הלווין. ניתן להלין אדם נוסף ביחידת הסלון. 4 חדרי מיני-סוויטה - פינת שינה, פינת ישיבה, ג'קוזי מרווח, מטבחון מאובזר עם פינת קפה ותה, יציאה לגינה שפונה לנוף, מזגן, טלוויזיה עם ערוצי הלווין. 8 חדרים זוגיים - חדר שינה, פינת קפה ותה, מיני בר, מרפסת שפונה לנוף ההרים, מזגן, טלוויזיה עם ערוצי הלווין. בחלק מהחדרים ג'קוזי בחדר האמבטיה. בכל החדרים ובשטחים הציבוריים גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.
ישראל בתמונות
ãåå÷à òëùéå çåôùä áéùøàì! ìçöå ìôøèéí.