שם משתמש   סיסמא
דף הבית  דרושים  צור קשר 
חפש מלון


àøëéåï çãùåú
התאחדות המלונות בירושלים משיקה קמפיין קיץ לעידוד תיירות הפנים בעיר
הקמפיין, "זה מרגיש כמו ביקור מרענן בחו"ל - ירושלים", יכלול 160 תשדירים, שישודרו בתחנות הרדיו האזוריות. עלות הקמפיין 150,000 ₪

התאחדות המלונות בירושלים משיקה בימים אלו קמפיין רדיו לעידוד תיירות הפנים בירושלים, בהשקעה של 150,000 ₪, אשר יכלול כ- 160 תשדירים סה'כ.

אריאל רוטשטיין, מנכ'ל התאחדות המלונות בירושלים, מציין שהקמפיין יועלה בתחנות הרדיו האזוריות תחת הסיסמא: 'זה מרגיש כמו ביקור מרענן בחו'ל - ירושלים', על מנת למצב את ירושלים כעיר המציעה לנופשים הישראלים אטרקציות תיירותיות רבות, בתי מלון בכל הרמות ובמגוון רחב של מחירים ומזג אוויר נוח לטיולים - גם בחודשי הקיץ החמים.

הכתבה באדיבות אתר PassportNews
ישראל בתמונות
ãåå÷à òëùéå çåôùä áéùøàì! ìçöå ìôøèéí.
מחירים חמים
קישורים שימושיים אירועים פרסומים חדשות אודות צור קשר תנאי שימוש ארכיון